• בית
  • E-Commerce
  • סטארטאפים
  • MOBILE
  • למד בעצמך שיווק באינטרנט
  • בלוג
  • צור קשר
Marketing Extra
  • בית
  • E-Commerce
  • סטארטאפים
  • MOBILE
  • למד בעצמך שיווק באינטרנט
  • בלוג
  • צור קשר
  • חיפוש באתר

רשתות חברתיות – I Know A Guy

אוקטובר 13, 2013/0 תגובות/ב שיווק און ליין, שיווק באינטרנט /על ידי Chen

רשתות חברתיות נהפכו למעשה לחלק אינטגראלי מחיינו. אנו משתפים, אוהבים, מצייצים, מדביקים, מעלים כל יום כל הזמן ובקצב מסחרר. נתוני השיתוף של הרשתות החברתיות נכון לשנת 2012 הם מדהימים ולכן החלטתי לשתף אתכם במספר נתונים המלמדים המון על עולם הרשתות החברתיות ובמיוחד עלינו המשתמשים:

1. יש כיום יותר מכשירים המתחברים לאינטרנט מאשר אנשים.
2. 40% מהמשתמשים מתקשרים יותר ברשתות חברתיות מאשר פנים מול פנים.
3. בכל דקה במהלך היום במגוון רשתות חברתיות:

  • נכתבים מעל ל-100,000 טוויטים.
  • שני מיליון חיפושים נערכים בגוגל.
  • מעל 48 שעות של סרטי וידאו מועלים ל-utube.
  • 684,478 פיסות מידע משותפות בפייסבוק.
  • מעל 3,600 תמונות משותפות באינסטגרם.

ויש עוד מגוון ענק של נתונים המראים בדיוק כי אנחנו בעולם חיים בעולם של רשתות חברתיות לגמריי. (עוד נתונים…)

רשתות חברתיות זה מה זה In עכשיו – וואוו…

קצת נתונים על המובייל וחדירת רשתות חברתיות אליו:

  • 91% מהשימוש באינטרנט אלחוטי במובייל הוא לצורך שימוש ברשתות חברתיות.
  • 73% מהמשתמשים במכשיר נייד חכם נכנסים מדיי יום לרשתות חברתיות.
  • יוזרים משתמשים ביותר מ- 161 מיליון דקות בחודש לצורך התחברות לרשתות חברתיות.

אם פעם לצורך עניין וחיבור חברתי היינו צריכים להיפגש פיזית במקום מסוים קבוצת חברים או מכרים, היום העברנו את הפגישות הללו לתחום הוירטואלי ובפרט לתחום הרשתות שם אנו מקבלים את כל דרישותינו החברתיות מיד וביד. אם פעם על מנת להיעזר בשירותיו של חבר או איש מקצוע היינו צריכים להיפגש או אולי להתקשר היום ניתן להשיג את אותה התוצאה דרך הרשת החברתית המשותפת לנו.

ימי ה- I Know A Guy התחלפו וכיום זה …I Have A Friend on.

מחפשים עוד? הרשו לי להמליץ לכם על:

הניוזפיד החדש של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת ולעשות מכאן והלאה.
בכל יום נתון, אוסף החדשות של משתמש ממוצע בפייסבוק הוא סביב ה- 1,500 סיפורים ופוסטים אפשריים. אבל בעקבות השינוי באלגוריתם החדש של פייסבוק, רק 20% מהסיפורים האלה באמת ינחתו בממשק המשתמש או בניוזפיד, לכן יש לנו צורך בהבנה כיצד לספק את המסר הנכון בזמן.

שתפו את הפוסט
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on Google+
  • Share on Linkedin
  • Share on Tumblr
  • Share on Reddit
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קידום אפליקציה - למד/י לבד!

קדמו את האפליקציה שלכם למקומות הראשונים בחנויות! למד/י איך לעשות זאת עכשיו!

התחל/י עכשיו

קטגוריות נוספות באתר

  • אפליקציות ומובייל
  • מה עושים שלב אחרי שלב
  • סטארטאפים
  • עשה בעצמך
  • קידום אפליקציות
  • שיווק און ליין
  • שיווק אפליקציות
  • שיווק באינטרנט

כתבות אחרונות מומלצות

  • מפת הסטארטאפים של ישראל
  • שיווק אפליקציות: שיעור מתקדמים 258: להוריד את מחיר האפליקציה? כן, לא או אתה משוגע?
  • לאן להפנות אפליקציה – מערכות הפעלה למובייל על פי ארצות
  • מספר דברים לדעת לפני שמתחילים לפתח ולבנות אפליקציות
  • כלי אנליטיקס לעולם אפליקציות מובייל – חלק ב'

עוד, עוד, עוד… באתר

  • בית
  • E-Commerce
  • סטארטאפים
  • MOBILE
  • כלים וטיפים
  • SEO/SEM
  • ערוץ Ted
  • בלוג
  • למד בעצמך
  • צרו קשר

איך לקדם אפליקציה?

69 כלים וטיפים לקידום אפליקציה מנצחת!

הורד עכשיו

© Copyright 2015 - Marketing Extra

מנהל שותפים – Affiliate Manager כלי אנליטיקס לעולם אפליקציות מובייל – חלק א'...
Scroll to top