שיווק אפליקציות: שיעור מתקדמים 258: להוריד את מחיר האפליקציה? כן, לא או אתה משוגע?
למה לנו להוריד את מחיר האפליקציה? זה ימכור יותר? אנחנו נפסיד יותר לא? אין בזה רווח! מה אתה משוגע? את כל זה ועוד שמעתי בעבר ובטח אני אשמע גם בעתיד. אז אחד, לא אני לא משוגע ושתיים, כן הורדת מחיר נכונה יכולה להכניס לכם יותר בטווח הקצר והן בטווח הארוך. רוצים לדעת יותר תמשיכו לקרוא.
אחת האסטרטגיות בתחום שיווק אפליקציות היא הורדת מחיר. אתם מכירים את זה אפליקציה שעולה 4.99$ יורדת ל-1.99$, אפליקציה שעולה ביום רגיל 6.99$ יורדת ביום העצמאות ל-2.99$ ואפליקציה שעולה ביום רגיל 15.99$ יורדת בחג האהבה סתם כך יום אחד ל-7.99$. זה קורה לרוב בחגים, בימים מיוחדים וככה סתם כי בא להם. אז זהו שסתם זה לא! ויש פה הרבה מעולם האסטרטגיות של שיווק אפליקציות בצורה הטובה והנכונה ביותר.
שימו לב לנתון הבא (לא נגענו): משחקים אשר הורידו את מחיריהם ובנוסף נכנסו לרשימת המומלצים של אפל הגדילו בממוצע את ההכנסות שלהם ב-430%!
על פי מחקרים שנעשו בתחום וחקרו 12 משחקים במהלך תקופות שונות בחיי המוצר/אפליקציה נמצא כי כל האפליקציות ללא יוצא מן הכלל הגדילו את ההכנסות שלהם בתקופה של 7 ימים בהם הם הורידו את המחירים. שוב, כל 12 האפליקציות הורידו למשך 7 ימים את המחיר שלהם וכולם הגדילו את ההכנסות שלהם במהלך השבוע הזה!
יפה לא? תחשבו על זה יש לכם אפליקציה שמכניסה נניח 1,000$ בשבוע ולמשך שבוע אחד אתם מורידים את המחיר, מקבלים יותר הורדות ומרוויחים סדר גודל של 4,300$ בשבוע!! לא רע נכון?
עכשיו אם אתם קוראים את הפוסט הזה אתם בטח שואלים את עצמכם מספר שאלות:
1. האם זה אמיתי? התשובה היא כן.
2. האם כל הורדת מחיר בכל זמן תביא לי 430% יותר הכנסות? התשובה היא לא.
3. יופי, נו בטח רשימת המומלצים של אפל, איך אפשר להיכנס לשם? התשובה היא שזה כבר העבודה שלי וזה אני לא מגלה (מצטער).
4. אבל איך עושים את זה נכון? איך שיווק אפליקציות קשור פה? התשובה היא תמשיכו לקרוא מטה.
טוב אז איך מתחילים ומה עושים? קודם כל אל תשכחו העבודה שלי זה שיווק אפליקציות אז את כל התורה לא תקבלו כאן. אבל מספר טיפים ורעיונות כלליים בתחום שיווק אפליקציות ובמיוחד באסטרטגיית הורדת מחיר – בכיף.
- אל תחשבו על רעיון כזה לאחר שבוע או שבועיים מאז ההשקה. אתם חייבים בסיס לקוחות/משתמשים רחב ככל הניתן.
- חישבו טוב על מחיר היעד להורדה. אין פה קסמים או אחוז ברירת מחדל. זה מאוד תלוי באפליקציה/מוצר שלכם, במחיר היום יומי שלה, באזור הגיאוגרפי, בתקופה ועוד.
- אם אין לכם מערכת למעקב וניהול הורדות כגון מערכת אנליטיקס פשוטה או SDK מיוחד למוניטיזציה ובקרה תשכחו מהרעיון.
- שיווק אפליקציות נכון ובמיוחד בהורדת מחיר מחויב להתלוות אליו גם קמפיין שיווקי. הוא לא חייב לעלות מיליונים ויכול להיות גם חינמי אבל חייב בביצוע בתחילת ותוך כדיי הורדת המחיר.
- אל תשנו באמצע! אני אומר שוב "אל תשנו באמצע"! החלטתם והורדתם את המחיר לנניח 7 ימים אל תבטלו באמצע, אל תשנו מחיר ופשוט אל תגעו במחיר.
- בכל הורדת מחיר ובמיוחד לפניי ההורדה בצעו קמפיין יחסי ציבור פשוט וממוקד. אל תשמרו אצלכם את ההורדה בשו-שו, ספרו ותיצעקו על הקמפיין בכל מרפסת אינטרנט ותחת כל עץ מובייל רענן.
עד כאן על רגל וחצי איך עושים שיווק אפליקציות באמצעות הורדת מחיר של אפליקציה. רוצים לדעת עוד על שיווק אפליקציות? רוצים עזרה? תמיכה? הכוונה? צרו קשר עכשיו, לכו תדעו עוד בסוף זה יכול להשתלם לכם.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לשיח?אשמח לקבל את תגובתך!