קידום אפליקציות
קידום אפליקציות כל מה שכדאי, צריך ומומלץ לדעת במקום אחד.
קידום אפליקציות כל מה שכדאי, צריך ומומלץ לדעת במקום אחד.
קידום אפליקציות בעולם ה- mobile זה הדבר החדש, אולי יותר נכון להגיד זה הדבר שעכשיו קיים. קידום אפליקציות בחנות האפיליקציות בין אם זה קידום אפליקציות לאנדרואיד ובין את זה קידום אפליקציות באפסטור – מה שנקרא ASO או GPO, זה הטרנד החם היום. גם אותי קידום אפליקציות תפס ותפס חזק. בחודשים האחרונים פונים אליי יותר ויותר לקוחות ויזמים המעוניינים לקדם את האפליקציה שלהם באחת החנויות ולא יודעים כיצד. כולם מגיעים עם אותו המשפט: יש לי אחלה אפליקציה, אחלה רעיון ואחלה מוצר אבל אין לי הורדות!! 🙁 מה עושים?
"נו שויין" (כמו שאומרים ביידיש) אני עונה, הגעתם למקום הנכון. זה מה שאני עושה ועושה טוב!! תעבירו פנקס צ'קים ונתחיל.
לאחר שקיבלתי את תשומת לבם כי הריי הכסף ישר מייצר הקשבה אנחנו מתחילים לשבת ולאפיין בדיוק מה הם רוצים וכיצד ניתן לבצע קידום אפליקציות עבורם. אנחנו עוברים וצוללים יחד לשאלות כגון: מי קהל היעד, מה האפליקציה שלהם נותנת, למה אתם ולא האחר, האם אתם מעוניינים בקידום אפליקציות לאנדרואיד או קידום אפליקציות באפסטור ועוד ועוד. אחריי כעשר דקות עד רבע שעה ניכרת בכמעט כל אחד מלקוחותיי הבעת פנים של פליאה. למה פליאה אתם בטח שואלים, אז פליאה בגלל שהם לא חשבו בכלל שחצי מהשאלות והרעיונות שעברנו עליהם בשיחתנו הקצרה קשורים בכלל לתחום של קידום אפליקציות. אז זהו שכן!
קידום אפליקציות בניידים זו תורה אחרת מקידום אתרים בעולם ה-web. קידום אפליקציות באפסטור, שונה מאוד מקידום אפליקציות לאנדרואיד ומשיווק אפליקציה בפייסבוק. לכל מערכת הפעלה, מכשיר, משתמש וכדומה יש לבנות אסטרטגיית קידום אפליקציות שונה ואחרת. תסכימו איתי מפתחים שאפליקציות לאנדרואיד שונות במידה ניכרת מאפליקציות לאייפון או יותר נכון ל-ios. כך גם קידום אפליקציות לאנדרואיד שונה ואחר מאשר קידום אפליקציות לאייפון (ios), וכפי שבטח הצלחתם כבר לנחש, עקב כל השוני הזה שיש בין הקידום והפיתוח גם קידום אפליקציות בגוגל פליי שונה ואחר מביצוע קידום אפליקציות באפסטור.
אז תכלס מה עושים? ומאיפה מתחילים? ואם אני רוצה לקדם את האפליקציה שלי איך אני מתחיל?
קבלו מספר נקודות למחשבה שיעזרו לכם בתחילת הדרך לפרוץ את חומות קידום האפליקציות ולהגיע למקומות העליונים בתחום שלכם.
שימו לב ושתמיד יהיה לכם בראש:
קידום אפליקציות באפסטור או קידום אפליקציות לאנדרואיד הם בסופו של דבר פעולות לשיפור הנראות שלכם בחנויות האפליקציות אל מול אפליקציות אחרות – אל מול התחרות שלכם. שיווק אפליקציות נכון עבור האפליקציה שלכם הינו נדבך קריטי להצלחה של העסק שלך ו/או האפליקציה שלכם. הלקוחות שלכם חייבים להיות מסוגלים למצוא בקלות את האפליקציה שלכם ,ובתוך דף האפליקציה למצוא בדיוק מה האפליקציה עושה, נותנת וכמובן שתענה על כל השאלות שלהם וכל זאת במקום (דף אפליקציה) מאוד מצומצם.
אם תחשבו על קידום אפליקציות ברמה השיווקית ותתחילו ברמת המאקרו ומשם תמשיכו לרמת המיקרו תוכלו לבצע קידום אפליקציות נכון יותר ועם התוצאות הרצויות לכם ביותר. שימו לב, קידום אפליקציות באפסטור או לאנדרואיד זה לא תורה מסיני וניתן לעשות אותה לבד או עם מקצוען השאלה היא האם יש לכם את הראש, הרעיון והתרגיל לבצע קידום אפליקציות טוב ומגניב יותר מאחרים, אם כן, אתם בדרך להצלחה מסחררת.
הערה חשובה: אלגוריתם החיפוש ואלגוריתם קידום אפליקציות בחנויות השונות משתנה בקצב מסחרר, שימו לב תמיד להבין ולהכיל את השינויים המבוצעים על אסטרטגית קידום האפליקציה שלכם, כך תוכלו תמיד להיות גמישים ולעשות את השינויים שעבורכם יהיו מינוריים בפשטות ובקלות יותר.
בהמשך הפוסטים הבאים אני יעבור קצת על כיצד לבצע הלכה למעשה קידום אפליקציות, כיצד לבצע מחקר מילות מפתח נכון לקידום אפליקציות, אתן לכם כלים וטיפים מעשיים לקידום אפליקציות וכיצד להיכנס אם רוצים לרשימות ה-TOP-10 בחנויות השונות.
מחפשים לדעת יותר על קידום אפליקציות? לא יודעים מאיפה להתחיל? רוצים להוציא את זה החוצה? אני כאן עבורכם. צרו איתי קשר ונראה כיצד אני יכול לעזור.
צרו קשר עכשיו כאן.
למה לנו להוריד את מחיר האפליקציה? זה ימכור יותר? אנחנו נפסיד יותר לא? אין בזה רווח! מה אתה משוגע? את כל זה ועוד שמעתי בעבר ובטח אני אשמע גם בעתיד. אז אחד, לא אני לא משוגע ושתיים, כן הורדת מחיר נכונה יכולה להכניס לכם יותר בטווח הקצר והן בטווח הארוך. רוצים לדעת יותר תמשיכו לקרוא. […]
אז החלטתם לפתח אפליקציה למובייל? אבל על איזו פלטפורמה? IOS? אנדרואיד? ואם כן למה? אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתם באים לפתח אפליקציה זה לדעת על איזו פלטפורמה לעבוד? ולאיזו פלטפורמה לפתח? החלטה זו תלויה במספר רב של גורמים כגון: ידע בפיתוח, מטרת האפליקציה, התחום בו אנו פועלים, קהל היעד לאפליקציה ועוד…. לדעתי אחת החשובות אם […]
רוצים לדעת איך לבנות אפליקציה? איך בכלל מתחילים לבנות אפליקציות? מה צריך לדעת כל אחד שחושב לבנות אפליקציה? לפניכם מספר דגשים והערות שתוכלו קצת להבין את המשחק. אלו הם דגשים ורעיונות שלמדתי על בשרי בכניסתי לתחום השיווק וקידום האפליקציות שאני מעדיף שתדעו לפניי ולא תעשו את טעויות העבר שלי. כמה עולה לבנות אפליקציות? אם אתה […]
מזל טוב!! פיתחתם אפליקציה או אפליקציות משלכם, העלתם אותה לאחת מחנויות האפליקציות ואפילו יש קצת הורדות. ואז מתחילה הבעיה – מאיפה אתם יודעים מה קורה עם האפליקציות שלכם? איך רואים נתונים ומידע על הורדות האפליקציות? ומאיפה יודעים כמה שימושים היו, כמה הורדות נתקעו בדרך, כמה הורדות אפליקציה בוטלו ועוד מגוון נתונים על האפליקציה שלנו? מזל […]
כלי אנליטיקס לאפליקציות מובייל – חלק א' מזל טוב!! פיתחתם אפליקציה או אפליקציות משלכם, העליתם אותה לאחת מחנויות האפליקציות ואפילו יש קצת הורדות. ואז מתחילה הבעיה – מאיפה אתם יודעים מה קורה עם האפליקציות שלכם? איך רואים נתונים ומידע על הורדות האפליקציות? ומאיפה יודעים כמה שימושים היו, כמה הורדות נתקעו בדרך, כמה הורדות אפליקציה בוטלו […]
© Copyright 2015 - Marketing Extra