סטארטאפים
שלב ראשון לסטארט אפ מצליח – Disruptive Marketing
שלב ראשון לסטארט אפ מצליח – Disruptive Marketing
שימו לב סטארטאפים – על פי המגזין Forbes, יש מדיי שנה 250,000 השקות של מוצרים חדשים טכנולוגים, B2B, צרכניים ועוד. מתוך ההשקות הללו:
66% נכשלים בשנתיים הראשונות.
96% לא מגיעים לרווח – או – ROI שלישי.
רק 4% "מצליחים" וגם כאן הצלחה היא בעיניי המתבונן.
כישלון המוצרים הקולוסאלי הזה צריך להיות מובן וידוע מבעוד מועד. צרכני היעד שלנו כיום חשופים למגוון עצום של הצעות, מוצרים חדשים, קמפיינים ועוד ולכן כל השקה של מוצר מלווה בהרבה "רעשי רקע" שלרוב לא תלויים בנו ומכאן ההתחלה שבה הרבה סטארטאפים נכשלים.
בואו ניקח לצורך הדוגמא בלבד, שמתוך ה-250,000 רק 1% אילו הם השקות בתחום שלנו או קשורים אלינו. מכאן:
1% = 2,500 השקות מוצר מדיי שנה.
66% = 1650 כישלונות.
96% = 2400 לא מגיעים ל-ROI חיובי.
סה"כ כ- 100 מוצרים מצליחים.
אז בואו נדבר תכלס: למה המוצר נכשל? למה רק 100 מתוך 2,500 מצליחים?
יש מספר גורמים לאי הצלחת סטארטאפים אבל העיקריים שביניהם הם:
קבלו 4 נקודות חשובות או יותר נכון הנחות יסוד שמיטב סטארטאפים משתמשים ואשר יעזרו לכם בשיווק המוצר:
מחפשים מישהו לעזור לכם לשווק את הסטארטאפ שלכם? אתם רק בתחילת הדרך ויש לכם 100 שאלות? רוצים להבין איך לבנות תוכנית שיווקית מנצחת לסטארטאפ שלכם? צרו איתי קשר ונראה כיצד אני יכול לעזור.
צרו קשר עכשיו כאן.
מפת הסטארטאפים של ישראל כנסו וגלו עוד ועוד סטארטאפים ישראלים מצליחים. לא מוצאים את הסארטאפ שלכם – הוסיפו אותו עכשיו. Powered By Mappedin Israel – Israel startups map
ניתוח שוק ומתחרים, שלב ראשון בשיווק און ליין כמה מבקרים נכנסים לאתרי המתחרים שלי בחודש? באילו ביטויים המשתמשים שלי בוחרים בכדיי להגיע לאתר שלי? או לאתר המתחרה? איזה תוכן עליי לכתוב על מנת להשיג ולמקסם את הכניסות לאתר שלי? באילו ביטויים כדאי לי לפרסם? והיכן המתחרים שלי מפרסמים? אילו תכנים מתאימים לפייסבוק, לטוויטר, ללינקדין וכדומה? […]
© Copyright 2015 - Marketing Extra